Подаємо вищезгадану статтю без змін:
Трансформація “первинки”: що змінилось для лікаря
Погляд Романа Замрія, сімейного лікаря КНП Красилівський ЦПМСД, Хмельницька область:
- Інформатизація закладу відкрила доступ до сучасних протоколів, надала можливість обміну знаннями та досвідом у соціальних мережах. Це вагомий внесок у розвиток лікаря.
- Вільний вибір пацієнтом лікаря став реальною винагородою. Обслуговування пацієнтів за територіальним принципом було обмеженням для всіх. Я сумнівався, чи хоче цей пацієнт обслуговуватись саме в мене. Тому і ставлення один до одного було на порядок гіршим. Зараз мене обирають добровільно. Мені хочеться довести, що пацієнт не помилився у виборі.
- Зміна ставлення до лікаря з боку керівництва, міської влади. Всі поступово починають розуміти: лікар і його пацієнти, за якими йдуть кошти, є основними джерелами заробітку для комунального ЦПМСД. Це змушує прислухатись до потреб, думок, пропозицій лікарів.
- Змінюються критерії у підборі кадрів до колективу. Є розуміння, що робота кожного впливає на дохід всього закладу. Збільшується зацікавленість лікарів у зручності прийому для пацієнтів. Краща комунікація допомагає вирішувати всі питання швидше.
- Впровадження електронних інструментів починає нищити корупцію в медицині. Сьогодні, наприклад, деякі пацієнти можуть мати 2-3 медкартки: з однією йдуть на медогляд, з іншою – мають групу інвалідності, в третій - вони важко хворі і мають довічне право у будь-який момент відкрити лікарняний листок. Із впровадженням декларацій ця система почала руйнуватись. А з приходом електронних карток - відійде в історію назавжди. Відступ корупційних схем після початку реформи полегшив лікарям роботу.
"Мені стало значно простіше і приємніше працювати сімейним лікарем після початку трансформації системи охорони здоров'я, - говорить Roman Zamriy, - сподіваюсь, впровадження змін продовжиться".
Немає коментарів:
Дописати коментар