неділя, 10 березня 2019 р.

Судова справа про підозру в розкраданні коштів та неправдиві відомості про якість робіт під час ремонту об’їзної дороги в Красилові

Красилівський суд продовжує розгляд кримінальної справи щодо об’їзної дороги Красилова.

Остаточного рішення ще нема, але 11.02.2019 суд виніс Ухвалу:

08.02.2019 слідчий СВ Красилівського ВП ГУНП України в Хмельницькій області звернувся до слідчого судді з вказаним клопотанням.
В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що посадові особи ПП «Строй-Сервіс-999» та Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою між собою, у грудні 2017 року, внісши до акта приймання виконаних робіт неправдиві відомості щодо якості виконаних робіт по наданню послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками), привласнили кошти державного бюджету.
08.05.2018 відомості про дане кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018241220000026 за попередньою правовою кваліфікацією злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що 10.10.2017 між ПП «Строй-Сервіс-999» та Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області укладено договір №161 на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками).
Згідно п. 1.1 Договору № 161, ПП «Строй-Сервіс-999» (за Договором – Виконавець) зобов’язується надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками), а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги, на умовах, визначених даним Договором.
Загальна сума Договору № 161 становить 11640156,67 грн.
Пунктом 4.3 Договору № 161 передбачено, що Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Виконавцем по мірі надходження коштів на підставі відповідних актів (форми № КБ-2В) та довідок (форма № КБ-3) без оплати 10% вартості наданих послуг відповідно до п. 4.5.
Крім цього, встановлено, що за результатами проведених Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області відкритих торгів, 31.10.2017 між Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області та ПП «Строй-Сервіс-999» укладено договір № 167 на надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками).
Згідно п.1.1 Договору № 167, ПП «Строй-Сервіс-999» (за Договором – Виконавець) зобов’язується надати послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками), а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги, на умовах, визначених даним Договором.
Загальна сума Договору № 167 (з урахуванням Додаткової угоди № 1 від 12.12.2017) становить 3791792,40 грн.
Проведеним вивченням, з використанням даних, розміщених на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань публічних закупівель (http:prozorro.gov.ua), встановлено, що ПП «Строй-Сервіс-999» у березні – квітні 2018 року приймало участь у відкритих торгах щодо закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги державного значення Т-23-16 Маниківці – Деражня км7+421 – км 8+649 (с. Новосілка), а також у відкритих торгах щодо закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги державного значення Т-23-16 Маниківці – Деражня км0+000 – км 0+540 (с. Маниківці), у ході яких, на обґрунтування своєї тендерної пропозиції, підтвердження відповідності критеріям, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт подано вищевказаний договір № 167 від 31.10.2017 на надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками), акт приймання виконаних робіт за грудень 2017 року (згідно якого ПП «Строй-Сервіс-999» в повному обсязі виконано умови договору на суму 3791792,40 грн.), а також лист-відгук Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, згідно якого остання підтверджує, що роботи згідно вказаного договору на суму 3791792,40 грн. виконані в належній якості, згідно вимог Замовника та діючих державних будівельних норм і правил та відповідають нормативам, стандартам, встановлених чинним законодавством для такого виду робіт, зауважень до підрядника немає.
Пунктом 4.2 Договору №167 передбачено, що Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Виконавцем по мірі надходження коштів на підставі відповідних актів (форми № КБ-2В) та довідок (форма № КБ-3) без оплати 10% вартості наданих послуг відповідно до п.4.5.
Відповідно до п.2.1 вищевказаних Договорів, Виконавець повинен виконати передбачені цим Договором послуги, якісно. Якість наданих послуг повинна відповідати умовам нормативних документів.
При цьому, проведеним вивченням встановлено, що ПП «Строй-Сервіс-999» роботи по поточному дрібному ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова виконані не якісно, якість робіт не відповідає гарантійним зобов’язанням Виконавця (згідно Договору №167) та після 4 місяців експлуатації вказаної дороги (після виконання робіт, підписання акту приймання виконаних робіт) стан дорожнього полотна суттєво погіршився та потребує проведення ямкового ремонту на окремих ділянках виконаних робіт.
Крім того, згідно інформації ГУ ДФС у Хмельницькій області, у грудні 2017 року ПП «Строй-Сервіс-999» здійснило документальне оформлення придбання бітуму дорожнього марки70/100 та послуг з оренди спецтехніки (катків) у ПП «Шляхбуд Ван» без факту реального здійснення даних господарських операцій за рахунок бюджетних коштів на загальну суму 780,04 тис. грн. Вказана сума коштів надійшла на розрахунковий рахунок ПП «Строй-Сервіс-999» для виконання робіт згідно вищезазначених договорів.
Під час досудового розслідування виникла необхідність встановити обставини, які мають істотне значення для кримінального провадження, що неможливо здійснити без наявних спеціальних знань та призначення відповідної судової експертизи, слідчий просить залучити експерта.
Слідчий СВ Красилівського ВП ГУНП України в Хмельницькій області ОСОБА_1 в судове засідання не з’явився, надіслав заяву про розгляд справи у його відсутність, клопотання підтримує.
Слідчим суддею клопотання слідчого СВ Красилівського ВП ГУНП України в Хмельницькій області ОСОБА_1 розглянуте у його відсутності, оскільки відповідно до ч. 3 ст. 244 КПК України його неприбуття у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Відповідно до ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з'ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.
Ініціатором клопотання доведено, що для вирішення питань, які мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 242-244 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
У кримінальному провадженні № 42018241220000026 від 08.05.2018 призначити комплексу будівельно-технічну та судово-економічну експертизу, виконання якої доручити експертам Хмельницького НДЕКЦ МВС України.
На вирішення перед експертами поставити такі питання:
1. Який перелік та об’єми фактично виконаних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками)?
2. Який перелік та об’єми фактично виконаних робіт з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками).
3. Яка вартість фактично виконаних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками)?
4. Яка вартість фактично виконаних робіт з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (окремими ділянками)?
5. Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
6. Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
7. Чи відповідає первинна звітна документація з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (ремонту, реконструкції) за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
8. Чи відповідає первинна звітна документація з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова (ремонту, реконструкції) за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
9. Який ступінь будівельної готовності поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова?
10. Який ступінь будівельної готовності поточного дрібного ремонту автомобільної дороги місцевого значення О230913 об’їзна м. Красилова?
Для дослідження експертам надати матеріали кримінального провадження.
Експертів попередити про кримінальну відповідальність за статтями 384, 385 КК України.
Висновок експерта надати слідчому СВ Красилівського ВП ГУНП України в Хмельницькій області 

Немає коментарів:

Дописати коментар